Toimituskäytäntö
Haluatko tarkistaa tilauksesi tilan? Siirry chattiimme
3. Toimitus ja Kuljetus
3.1. Kuljetus ympäri maailmaa
Barista Espresso / Machiels Nordic AB lähettää suurimman osan tuotteista myymälässämme ympäri maailmaa.
Johtuen kansainvälisestä kuljetuksesta on kuitenkin joitakin rajoituksia:
Valmistajilta on kuitenkin rajoituksia: tietyt espressokoneet ja hiomakoneet jotka on suunniteltu EU-markkinoille, eivät saa myydä asiakkaille esimerkiksi Yhdysvalloissa eri syistä.
Asiakkaat EU:ssä ja sen ulkopuolella
Asiakkaat EU:ssä voivat tehdä ostokset automaattisesti, koska kuljetuskustannukset lasketaan kaikille EU-maille, Sveitsille, Norjalle ja Yhdistyneelle kuningaskunnalle.
Muissa maissa olevien asiakkaiden on ensin otettava meihin yhteyttä, ilmoitettava mitä he aikovat ostaa ja annettava toimitusosoite, jotta voimme laskea kuljetushinnan kuljetusliikkeiltämme.
3.2. Käsittelyaika
Käsittelyaikamme on normaalisti 24 tunnin sisällä, enintään 2 päivää, kun meillä on paljon tilauksia käsiteltävänä, ja se voi olla pidempi juhlapäivinä.
Tilaukset, jotka tehdään viikonloppuisin ja perjantai-iltapäivänä, lähetetään maanantaina tai tiistaina.
3.3. Tilaus ja nouto meiltä
Tarjoamme mahdollisuuden noutaa tilauksia meiltä ja toimittajiltamme useimmista tuotteista.
Hinta: Aina ilmainen
Meillä on mahdollisuus, että tietyt tuotteet noudetaan meiltä ja myös toimittajiltamme Ruotsissa, edellyttäen että tuote on varastossa. Noutaaksesi tilauksesi sinun on valittava "Nouto" toimitusvaihtoehtona kassalla. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä info@barista-espresso.se sen jälkeen, kun olet suorittanut ostoksen. Muista ottaa mukaan voimassa oleva henkilöllisyystodistus, kun noudat pakettisi. Tietoja jos joku muu noutaa paketin puolestasi, heidän on esitettävä sekä oma että sinun henkilöllisyystodistuksesi.
3.4 Kuljetusmenetelmät / kuriirit
Käytämme Postnord Ruotsi, UPS, DHL, DB Schenker ja FedEx, ja annamme aina seurantakoodin.
3.5. Toimitus:
• Toimitusaika on 1-4 päivää Ruotsissa ja voi olla pidempi Ruotsin ulkopuolella. Erikoistilauksena olevat tuotteet vievät enemmän aikaa: 1-2 viikkoa.
• Toimitus lähimpään noutopisteeseen ilmoitettuun osoitteeseen
Tuotteesi lähetetään lähimpään noutopisteeseen ilmoitettuun osoitteeseen. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, saat ilmoituksen ja voit noutaa pakettisi henkilöllisyystodistuksen ja lähetys-ID:n tai nelinumeroisen koodin kanssa. Tilauksien nouto voidaan tehdä henkilökohtaisesti tai kuriirin kautta. Kuriirin on esitettävä sekä oma että ostajan henkilöllisyystodistus.
Suojellaksemme itseämme petoksilta pidätämme oikeuden toimittaa lähimpään noutopisteeseen, koska henkilöllisyystodistus vaaditaan aina noudettaessa. Tämä palvelu ei kuitenkaan ole aina mahdollista, sillä kuriirit eivät aina tarjoa tätä vaihtoehtoa. Tällöin toimitamme asiakkaan ovelle.
Tietoja jos toimituksessa ilmenee viivästyksiä (ilman että ilmoitamme sinulle Tietoja pidempi toimitusaika), ota yhteyttä meihin: info@barista-espresso.se.
3.6 Virheellinen toimitus:
Tietoja jos saat tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@barista-espresso.se niin autamme sinua palauttamaan tuotteen.
3.7 Kuljetusvauriot:
Tietoja jos huomaat vaurioita paketissasi, ilmoita tästä välittömästi info@barista-espresso.se. Suosittelemme, ettet vastaanota vaurioitunutta pakettia, sillä sitä ei voida enää jäljittää kuljetusyhtiöön. Tietoja jos huomaat vaurioita paketin avaamisen jälkeen ja ne liittyvät kuljetukseen, ota meihin yhteyttä Barista Espresso välittömästi.
3.8 Vastuu:
Emme ota taloudellista vastuuta kuljetusyritysten aiheuttamista viivästyksistä.
3.9 Toimituskustannusten laskeminen:
Toimituskustannukset lasketaan paketin painon perusteella.