Ostoehdot
Sisällysluettelo
1. Yleistä
2. Tilaa
3. Maksu
4. Toimitus ja toimitus
5. Palautus-, palautus- ja vaihto-oikeus
6. Reklamaatiot ja takuuehdot
7. Henkilötiedot ja luottamuksellisuus
8. Riita-asiat ja lainvalinta
9. Ylivoimainen este
10. Huomautus asiakkaille EU:n ulkopuolella:
1. Yleistä
Ostoksilla osoitteessa Barista Ankka Espresso (www.Barista-Espresso.se) sinun on oltava yli 18-vuotias. Kun tilaat verkkokaupastamme, ostosopimus tehdään, kun maksusi on hyväksytty.
Jos käyt kauppaa toisen henkilön henkilötiedoilla ilman hänen suostumustaan, mikä tarkoittaa taloudellista tai muuta vahinkoa Barista Ankka Espresso, tästä ilmoitetaan poliisille.
Pidätämme oikeuden keskeyttää myynnin
2. Tilaus
2.1 Hinnat on ilmoitettu monissa paikallisissa Euroopan valuutoissa ja sisältävät ALV:n. EU:n ulkopuolelle ilman arvonlisäveroa.
Kun olet suorittanut tilauksesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta.
Jos tilausvahvistuksessa on virhe, sinun tulee välittömästi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@Barista-espresso.se.
Jos kyseessä on tuotteen lopullinen myynti tai varastossa olevien tuotteiden lukumäärä on laskettu väärin Barista Ankka Espresso oikeus peruuttaa osto ja hyvittää suorittamasi maksut. Tällaisessa tapauksessa otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse selvittääksemme, kuinka tämä voidaan parhaiten ratkaista.
Maksu
Toimituskulut ja mahdolliset hallinnolliset maksut saattavat veloittaa, katso lisätietoja alta. Barista ja Espresso pidättää oikeuden virheisiin, kuten hintatietoihin, kampanjoihin, alennuskoodeihin tai tuotetietoihin, jotka voivat näkyä verkossa ja myymälässä.
2.2 Maksuvaihtoehdot:
Käytämme useita maksutapoja, katso alla:
- Pankkikortti, luotto/debit (Visa, Mastercard, Maestro, Amex).
- Paypal
- Apple maksaa
- Google Pay
- Kaupan palkka
- Asia selvä
Tutustu Klarnan käyttöehtoihin.
Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit ottaa yhteyttä Klarnan tukeen Klarnan verkkosivuston kautta tai ladata Klarna-sovelluksen. Lisätietoja Klarnasta on saatavilla Klarnan verkkosivuilla.
3. Toimitus ja toimitus
Kassalla voit valita kahdesta eri toimitusvaihtoehdosta. Toimitus tai nouto varastossamme. Käytämme Postnordia, DHL:ää, DB Schenkeriä ja UPS:ää. Tilausten nouto voidaan hoitaa henkilökohtaisesti tai kuriiripalvelun kautta. Tarjoajien on esitettävä molempien henkilöllisyystodistukset.
Normaali toimitusaikamme on 2-4 päivää. HUOMIO! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.
Jos toimitus viivästyy (ilman että ilmoitamme sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@Barista-Espresso.katso.
3.1 Barista ja Espresso lähettää tavaroita pakettina tai kirjeenä Ruotsin, Norjan ja seuraaviin EU-maihin: Belgia, Tanska, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Alankomaat, Viro, Latvia, Liettua, Luxemburg, Slovakia, Espanja, Itävalta, Saksa, Viro, Latvia , Liettuassa, Luxemburgissa ja Espanjassa. Emme ota taloudellista vastuuta edustajien aiheuttamista viivästyksistä.
3.2 Virheellinen toimitus Jos saat todennäköisesti tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@Barista-Espresso.se ja autamme sinua palauttamaan tuotteen.
3.3 Kuljetusvauriot Jos huomaat paketissasi vaurioita, sinun tulee ilmoittaa siitä välittömästi osoitteeseen info@Barista-Espresso.katso. Suosittelemme, että et nouta vaurioitunutta pakettia, sillä silloin vauriota ei voida enää jäljittää kuljetusliikkeeseen. Jos huomaat vaurion vasta pakkauksen avaamisen jälkeen ja vaurio on sellainen, että se voidaan liittää kuljetukseen, sinun tulee ottaa yhteyttä edustajaan reklamaatiota varten viimeistään 7 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
4. Oikeus peruuttaa, palauttaa ja vaihtaa
4.1 Yleistä peruuttamis- ja vaihto-oikeudesta
Päällä Barista-Espresso.se sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus, kun teet ostoksia verkkokaupassamme. Voit siis palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta ja saada takaisin koko maksamasi summan. Tuotteen on tällöin oltava muuttumattomassa kunnossa - eli sitä ei saa olla käytetty, mutta se on luonnollisesti oltava purettu ja tarkastettu huolellisesti. Tuote tulee palauttaa hyvin pakattuna alkuperäisessä pakkauksessa ja on tärkeää, että tuote saapuu meille ehjänä. Tämän tyyppisellä palautuksella olet vastuussa siitä, että me vastaanotamme tuotteen, ja olet vastuussa toimitus- ja toimituskuluista.
Peruuttamisoikeus ei koske, jos tuotetta on käytetty, eikä koske lahjakortteja, kulutustavaroita, elintarvikkeita ja erityisesti sinulle tilattuja tavaroita.
Katso muut ehdot ja palautusten käytännöllinen käsittely alta kohdasta Palautuksen käsittely. Sinulla on myös mahdollisuus palauttaa tuote suoraan meille, katso kohta Palautuksen käsittely.
Voit lukea lisää Ruotsin lainsäädännöstä nettiostoksista Ruotsin kuluttajavirastosta.
4.2 Peruutus:Jos haluat peruuttaa tehdyn tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme info@Barista-Espresso.katso. Jos tilauksesi on jo käsitelty, tuotetta/tuotteita ei ole enää mahdollista peruuttaa ja olet siksi velvollinen hyväksymään tilauksesi. Mikäli peruutat ostoksesi saatuasi tavarat, pätevät normaalit peruutus- ja palautusehdot. Peruuttamisoikeus on voimassa siitä hetkestä lähtien, kun olet saanut meiltä vahvistuksen peruuttamisoikeudesta Barista Ankka Espresso.
4.3 Vaihtooikeus 14 päivän sisällä onko sinulla oikeus vaihtaa tuotteesi toiseen verkkokaupassamme olevaan tuotteeseen. Vaihtooikeus on voimassa, jos tuote on muuttumattomassa kunnossa - eli sitä ei saa olla käytetty, mutta se on luonnollisesti oltava purettu ja tarkastettu huolellisesti. Tuote tulee palauttaa hyvin pakattuna alkuperäisessä pakkauksessa ja on tärkeää, että tuote saapuu meille ehjänä. Tämäntyyppisen palautuksen tapauksessa olet vastuussa toimituskuluista. Jos vaihdettava tuote maksaa enemmän kuin alkuperäinen tuote, veloitamme erotuksen ja mahdollisesti toimituskulut. Mikäli tuote maksaa vähemmän kuin alkuperäinen tuote, veloitamme erotuksen valitsemallasi maksutavalla, kun ostit meiltä verkkokaupassamme. Jos haluat vaihtaa tavarasi, voit ottaa yhteyttä info@Barista-Espresso.Katso ja me autamme sinua.
4.4 Peruuttamisoikeus
Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä syytä ilmoittamatta. Peruutusaika lasketaan päivästä, jolloin vastaanotit tilauksesi viimeisen tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@Barista-Espresso.Katso ja me autamme sinua.
Kun käytät peruuttamisoikeuttasi, hyvitämme kaikki suorittamasi maksut, mukaan lukien vakiotoimitusvaihtoehdon kustannukset, ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut päätöksestäsi käyttää peruuttamisoikeutta . Käytämme samaa maksutapaa, jota käytit tilauksesi yhteydessä ilman, että sinulle aiheutetaan ylimääräisiä kuluja. Barista Ankka Espresso sinulla on oikeus odottaa palautusta, kunnes olemme vastaanottaneet tavarat samassa kunnossa kuin vastaanotetessasi ne.
Sinun on palautettava tai luovutettava ne meille ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitit meille haluavasi käyttää peruuttamisoikeuttasi. Saat meiltä palautuslomakkeen sähköpostitse. Kun käytät peruutusoikeutta, olet vastuussa palautuksesta.
Jos olet ehtinyt käyttää tuotettasi ja käyttää peruuttamisoikeutta, tämä voi tarkoittaa tiettyä arvon alenemista kustannuksellasi. Nämä tapaukset käsitellään yksilöllisesti.
4.5 Palautusten käsittely asiakaspalvelun kautta
Palatessasi sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@Barista-Espresso.se saadaksesi palautuskuittia. Tavaran palautus tulee aina vahvistaa tilausvahvistuksessa. Olet vastuussa tuotteista, jotka saapuvat meille vahingoittumattomina, mikä on tärkeää, jos haluat palauttaa eri tavalla kuin tavarat toimitettiin. Varmista siksi, että tuote on hyvin pakattu alkuperäisessä pakkauksessa.
Vastaa hyväksytyistä takuutapauksista ja reklamaatioista Barista Ankka Espresso kaikista kuluista, mukaan lukien toimituskulut. Kun käytät peruuttamisoikeutta tai avointa ostoa, olet vastuussa palautuksen toimituksesta. Sinulla on myös mahdollisuus palauttaa tuote meille varastoomme, katso lisätietoja alta.
Palautus hyväksytään vasta Barista Ankka Espresso ovat tarkastaneet kohteen. Hyväksytyn palautuksen ja peruuttamisoikeuden tapauksessa korvaus suoritetaan samalla tavalla kuin maksu suoritettiin. Hyväksymättömästä palautuksesta ja noutamatta jääneestä lähetyksestä (postitoimistossa) veloitetaan 350 kruunun hallintokulu. Näitä palautuksia ei kuitenkaan pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä.
4.6 Palautusten käsittely toimituspisteemme kautta
Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuote meille Järna. Ota yhteyttä asiakaspalveluun info@Barista-Espresso.katso. Muussa tapauksessa palautuksen hyväksymiselle pätevät samat ehdot kuin yllä, ts. tuote tulee palauttaa muuttumattomana ja alkuperäispakkauksessaan.
4.7 Poikkeukset lunastamattomille paketeille
Pakettisi on normaalisti välittäjällä 7-14 päivää saapumisen jälkeen riippuen valitsemastasi huolitsijasta. Jos et nouda pakettia tässä ajassa, paketti palautetaan meille ja veloitamme noutamattomista paketeista 350 SEK.
5. Valitukset ja takuuehdot
5.1 Takuu ja reklamaatiot
Päällä Barista ja Esoressolla sinulla on luonnollisesti takuu kaikille meiltä ostamillesi tavaroille ja palveluille. Takuu on voimassa 1 vuoden tuotteen vastaanottamisesta. Yksityishenkilönä kuulut myös kuluttajanostolain piiriin, mikä tarkoittaa, että sinulla on valitusoikeus 3 vuoden ajan. Muuten sovelletaan Ruotsin kuluttajalainsäädäntöä, lue lisää Kuluttajavirastosta.
Emme voi antaa takuuta elintarvikkeille ja tarvikkeille.
Et koskaan maksa toimitus- tai palautuskuluja, jos virhe johtuu meistä. Ennen valituksen tekemistä sinun tulee aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, johon voit ottaa yhteyttä info@Barista-Espresso.katso, jotta voimme korjata virheen parhaalla mahdollisella tavalla (katso yllä olevaa lisätietoa palautusten käsittelystä). Vika tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
5.2 Takuuehdot
Takuu voimassa Sage kunnostetut espressokoneet koskevat vain espressokeittimiemme toimintaa, eivät kosmeettisia vaurioita tai vastaavia. Koska meidän Sage-espressokeittimet kunnostetaan, annamme 1 vuoden toimintatakuun tuotteen vastaanottamisesta. Toimintatakuu kattaa seuraavat: viat kaikissa mekaanisissa ja sähköisissä sisäosissa, kuten vesipumppu, sisäletkut, tiivisteet, näyttö, höyrytappi, myllyn moottori jne. Takuu ei kata ulkoisia kosmeettisia vaurioita. Takuu kattaa kaikkien muiden tuotteiden, paitsi elintarvikkeiden ja kulutustarvikkeiden, toiminta- ja kosmeettisten vaurioiden takuun.
Jos haluat käyttää takuuasi ja käy ilmi, että vika johtuu ulkoisista vaikutuksista, eikä se siksi kuulu takuun piiriin, olet vastuussa mahdollisista käsittelykuluista. Barista ja Espresson työntekijät päättävät ensisijaisesti sen jälkeen, kun tuote on saapunut sinulle, johtuuko vika väärin valmistetusta tuotteesta vai ulkoisesta vaikutuksesta.
Espressokoneista on poistettava kalkinpoisto säännöllisesti, ja jos sitä ei tehdä ajoissa, se voi vahingoittaa keitintä.
Jos viat johtuvat siitä, ettei puhdistusta ole suoritettu ajoissa, takuu mitätöityy.
Jos kone lähetetään korjattavaksi ja toteamme, että vika johtuu asiakkaan virheellisestä koneen käsittelystä, pidätämme oikeuden veloittaa sekä korjaus- että toimituskulut.
Reklamaatiooikeus on voimassa riippumatta siitä, onko vika näkyvä vai piilotettu. Edellytyksenä on kuitenkin, että virheet eivät ole syntyneet tuotteen väärän käytön seurauksena. Jos tuote on viallinen, ota Barista Ankka Espresso oikeus korjata virhe 6 kuukauden kuluessa. Jos näin ei tapahdu, sinulla on oikeus saada uusi tuote viallisen tuotteen tilalle. Oikean valituksen sattuessa saat asiakkaana korvauksen mahdollisista toimituskuluista. Reklamaatioiden tulee olla perillä kohtuullisessa ajassa. Reklamaatiot, jotka on tehty 2 kuukauden sisällä ostohetkestä, katsotaan aina tehdyksi kohtuullisessa ajassa.
Barista Ankka Espresso sitoutuu aina noudattamaan yleisen valituslautakunnan suosituksia.
Huomautus EU:n ulkopuolisille asiakkaille
Valitettavasti emme voi noudattaa 14 päivän palautuskäytäntöä mahdollisten tullin arvonlisäveron ja tuontiverojen seurausten vuoksi. Noudatamme kuitenkin yhden vuoden takuuta kaikille tuotteillemme, mutta mahdolliset korjauksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.
Hintamme EU:n ulkopuolisille asiakkaille eivät sisällä arvonlisäveroa (Ruotsin ALV).
ALV ja tuontiverot ovat asiakkaan vastuulla, joka todennäköisesti veloitetaan rajan ylittäessä.
5.3 Ratkaisu ja avunanto yksityisoikeudellisissa asioissa
Olemme päällä Barista Ankka Espresso luonnollisesti toivon, että sinulle asiakkaana ei koskaan synny riitoja. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että näin käy, apua on saatavilla yhteisen EU:n laajuisen riitojenratkaisusivuston kautta. Sivusto on kehitetty erityisesti kuluttajia varten, jotta he voivat tehdä ostoksia vapaasti yli Euroopan rajojen ja saada apua, jos jokin menee pieleen. EU:n riitojenratkaisusivu on luotu sinulle, joka teet ostoksia verkossa jossain EU-maassa sijaitsevalta yritykseltä ja jossa tunnet tarvitsevasi apua riita-asioissa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. Reklamaatiot ja takuuehdot
6.1 Vastuun rajoitus
- Emme ota vastuuta tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista.
- Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yhtiö ei voi vaikuttaa (Force Majeure).
- Lisäksi ei oteta vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistämme, joihin voimme vaikuttaa.
6.2 Tuotetiedot
- Pidätämme oikeuden tämän sivuston kirjoitusvirheisiin ja tuotteiden lopulliseen myyntiin. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkonäön, koska tiettyjä värieroja saattaa esiintyä näytöstä, valokuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina parhaamme esittelemään tuotteet mahdollisimman tarkasti.
6.3 Muutokset yleisiin ehtoihin
- Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutettujen ehtojen katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.
7. Henkilötiedot ja luottamuksellisuus
Katso tietosuojakäytäntömme sivut.
8. Riita ja lainvalinta
8.1 Mikäli erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kanssa, voit asiakkaana ottaa yhteyttä Allmänna Reklamationsnämndeniin, katso arn.se. Muussa EU-maassa kuin Ruotsissa asuvat voivat tehdä valituksen verkossa Euroopan komission riitojen sovittelualustan kautta, ks.
http://ec.europa.eu/consumers/odr
https://www.eccnet.eu/consumer-rights/how-enforce-my-consumer-rights/online-dispute-resolution-platform
8.2 Riitatapauksissa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.
8.3 näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista on tulkittava Ruotsin lain mukaisesti.
9. Vastuun rajoitus
9.1 Emme ota vastuuta välillisistä vahingoista, jotka voivat johtua tuotteesta.
9.2 Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yritys ei voi vaikuttaa (Force Majeure). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työselkkaus, tulipalo, sota, viranomaisen päätös, toimittajan toimitus vähentynyt tai olematon.
9.3 Lisäksi ei oteta vastuuta mistään muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistämme, joihin emme voi vaikuttaa.
9.4 Tuotetiedot
Pidätämme oikeuden tämän sivuston kirjoitusvirheisiin ja tuotteiden lopulliseen myyntiin. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkonäön, koska tiettyjä värieroja saattaa esiintyä näytöstä, valokuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina parhaamme esittelemään tuotteet mahdollisimman oikein.
9.5 Muutokset yleisiin ehtoihin
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutettujen ehtojen katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.
10. Ylivoimainen este
Sellaiset tapahtumat, kuten sota, luonnonkatastrofit, työtaistelut, hallituksen päätökset, alihankkijoiden toimittamatta jättäminen, kalliit olosuhteet ja vastaavat tapahtumat, jotka eivät ole hallinnassamme ja joita ei voitu ennakoida, katsotaan ylivoimaiseksi esteeksi. Se tarkoittaa, että Barista ja Espresso vapautuvat velvollisuuksistaan noudattaa tehtyjä sopimuksia.
10. Huomautus EU:n ulkopuolisille asiakkaille:
Ota meihin ensin yhteyttä ennen kuin teet ostoksen verkkokaupastamme.
ALV 0%, vienti EU:n ulkopuolelle. Huomaa, että olet vastuussa kaikista paikallisista tulleista ja veroista.
Takuu: EU:n ulkopuolisissa maissa asiakas vastaa mahdollisten korjausten toimituskuluista.
Peruutetuista tilauksista pidätämme oikeuden veloittaa sinulta korttitapahtumamaksun.
Iso-Britannian asiakkaat:
Tilauksen vähimmäisarvo on 135 €. Myymälämme ei laske arvonlisäveroa EU:n ulkopuolisille asiakkaille. Alle 135 punnan tilauksista joudumme veloittamaan Ison-Britannian ALV:n myyntipisteessä, eikä verkkokauppamme voi tehdä tätä tällä hetkellä. Arvostamme ymmärrystäsi.
11. Auta meitä auttamaan sinua.
Jos sinulla on kysyttävää verkkosivuillamme tarjoamistamme tuotteista, ota meihin ensin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä. Tällä tavalla pyrimme välttämään sellaisten tuotteiden lähettämistä sinulle, jotka eivät ole odotettuja. Auta meitä auttamaan sinua.