Sisältöluettelo
- Yleiset ehdot
- Hinnoittelu, arvonlisäverolaskenta ja tilaus
- Toimitus ja lähetys
- Peruutusoikeus, palautukset ja vaihdot
- Reklamaatiot ja takuut
- Riidat ja sovellettava laki
- Vastuunrajoitus
- Ilmoitus asiakkaille EU ulkopuolella
- Tuotetiedot
- Ehtojen muutokset
- Henkilötiedot ja tietosuoja
- Auta meitä auttamaan sinua
1. Yleiset ehdot
Ostaaksesi Barista ja Espresso (www.barista-espresso.se ja siihen liittyvät verkkotunnukset) sinun on oltava yli 18-vuotias. Ostosopimus syntyy, kun maksusi on hyväksytty tilauksessa verkkokaupassamme.
Tietoja jos käytät toisen henkilön henkilötietoja ilman heidän suostumustaan ja tämä johtaa taloudellisiin tai muihin vahinkoihin Barista ja Espresso, tämä ilmoitetaan poliisille.
Pidätämme oikeuden keskeyttää myynnin.
Tietoja jos transaktio merkitään riskiksi, pidätämme oikeuden vaatia lisätodennusta truid.appin kautta. Sinulla on tietenkin oikeus kieltäytyä, mutta meillä on oikeus myös kieltäytyä myynnistä.
2. Hinnoittelu, arvonlisäverolaskenta ja tilaus
2.1 Hinnoittelu: Kassalla hinnat muuntuvat paikalliseksi (eurooppalaiseksi) valuutaksi, Sveitsin frangiksi, Norjan kruunuksi ja Englannin punnaksi toimitusosoitteesi mukaan (ei maantieteellisen sijaintisi mukaan!).
2.2 Arvonlisäverolaskenta: Kaikille asiakkaille EU hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka lasketaan paikallisen arvonlisäverokannan mukaan toimitusosoitteesi perusteella. Arvonlisäverokannat vaihtelevat eri maiden välillä. Oikean arvonlisäveron sisältävän hinnan näkemiseksi käytä maanvalitsinta verkkokaupassamme (sivun oikeassa yläkulmassa).
Tietoja jos et käytä oikeaa verkkotunnusta maallesi lisätessäsi tuotteita ostoskoriisi, oikea valuutta ja arvonlisäverokanta soveltuvat kuitenkin kassalla toimitusosoitteesi mukaan.
2.3 B2B EU:ssä: Voimme toimittaa muille yrityksille EU ilman arvonlisäveroa, mutta tämä vaatii voimassa olevan arvonlisäverotunnuksen yritykseltä, jotta se on mahdollista.
**2.4 Asiakkaille EU ulkopuolella, Norjassa, Sveitsissä ja Isossa-Britanniassa meiltä ei peritä arvonlisäveroa Barista Espresso, koska emme kerää arvonlisäveroa näistä maista. Verkkokauppamme hinnat näille maille ovat siksi alhaisemmat (ilman arvonlisäveroa), ja näiden maiden asiakkaat ovat vastuussa mahdollisten tullimaksujen ja arvonlisäverojen maksamisesta, jotka... otetaan pois rajalla.
2.5 Tilaus: Tilauksen suorittamisen jälkeen vahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistuksessa on kaikki yksityiskohdat Tietoja tuotteista, hinnoista, laskutuksesta ja toimitusosoitteesta.
Tämän sähköpostivahvistuksen alalaidasta löydät linkin, jonka kautta voit ladata laskun.
Tietoja Jos tilausvahvistuksessa on virheitä, ota meihin heti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@barista-espresso.se.
Jos varastotilanne on puutteellinen tai virheellinen, Barista ja Espresso pidättävät oikeuden peruuttaa ostoksesi. Tällöin otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ongelman ratkaisemiseksi.
Toimituskulut voivat olla lisäkuluja, jotka perustuvat toimituspaikkaan ja painoon, ja ne lasketaan kassalla. Barista ja Espresso pidättävät oikeuden korjata virheitä, kuten hintatietoja, kampanjoita, alennuskoodeja tai tuoteinformaatioita, jotka voivat näkyä verkossa tai myymälässä.
2.6 Maksuvaihtoehdot:
Käytämme useita maksutapoja, jotka näkyvät alla:
• Maksukortti / luottokortti (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (Shopifystä)
• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, saatavilla asiakkaille Itävallassa, Suomessa, Saksassa, Alankomaissa, Isossa-Britanniassa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa
• Bancontact
• Ideal
Suoraan pankkiimme suoritettavien maksujen osalta, ota meihin ensin yhteyttä.
Kansainvälisissä pankkisiirroissa käytämme myös Wise.com.
Yleensä varataan vain maksusumma kortiltasi ja veloitamme summan, kun olemme varmoja, että voimme toimittaa tilauksesi tai Tietoja olemme sopineet asiakkaan kanssa Tietoja että tuote on tilattava. Peruutettaessa poistamme vain varauksen.
3. Toimitus ja lähetys
3.1 Globaali lähetys:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB lähettää tuotteita ympäri maailmaa myymälästämme.
Joissakin lähetysrajoituksissa:
Kuitenkin valmistajilta on rajoituksia: tietyt espressokoneet ja hiomakoneet, jotka on suunniteltu EU-markkinoille, eivät ole tarkoitettu myytäväksi asiakkaille EU-alueen ulkopuolella, kuten Yhdysvalloissa, eri syistä.
Asiakkaat EU-alueella ja sen ulkopuolella:
Asiakkaat EU-alueella voivat suorittaa ostonsa automaattisesti, koska toimituskulut lasketaan kaikille EU-maille, Sveitsille, Norjalle ja Isolle-Britannialle.
Muiden maiden asiakkaiden on ensin otettava meihin yhteyttä ja ilmoitettava Tietoja mitä he aikovat ostaa ja annettava toimitusosoite, jotta voimme saada toimitustarjouksen kuriiriyrityksiltämme.
3.2 Käsittelyaika:
Käsittelyaikamme on normaalisti 24 tuntia, enintään 2 päivää, kun meillä on paljon tilauksia käsiteltävänä, ja se voi olla pidempi pyhäpäivinä.
Tilaukset, jotka tehdään viikonloppuisin ja perjantai-iltapäivisin, lähetetään maanantaina tai tiistaina.
3.3 Nouto meiltä:
Tarjoamme mahdollisuuden noutaa tilauksia meiltä ja toimittajiltamme Ruotsissa useimmista tuotteista, edellyttäen, että tuote on varastossa. Noutaaksesi tilauksesi, valitse "Nouto" toimitusvaihtoehtona kassalla. Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@barista-espresso.se sen jälkeen, kun olet suorittanut oston. Muista ottaa mukaan voimassa oleva henkilöllisyystodistus, kun noudat pakettisi. Tietoja jos joku muu noutaa paketin puolestasi, heidän on esitettävä sekä oma henkilöllisyystodistuksensa että sinun.
Hinta: Aina ilmainen (eli ei toimituskuluja)
3.4 Toimitustavat/kuljetusliikkeet:
Käytämme Postnord Ruotsia, UPS:ää, DHL:ää, DB Schenkeriä ja FedExiä, ja tarjoamme aina seurantakoodin.
3.5 Toimitus:
• Toimitusaika on 1–5 päivää Ruotsissa (normaalisti, riippuen etäisyydestä ja siitä, kuinka kiireisiä kuljetusliikkeet ovat) ja voi olla pidempi Ruotsin ulkopuolella. Erityistilauksena tehdyt tuotteet vievät enemmän aikaa: keskimäärin 1–2 viikkoa.
• Toimitus lähimpään noutopisteeseen ilmoitettua osoitetta varten. Tavarat lähetetään lähimpään noutopisteeseen ilmoitettua osoitetta varten. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, saat ilmoituksen ja voit noutaa pakettisi henkilöllisyystodistuksella ja seurantakoodilla tai nelinumeroisella koodilla. Noudon voi tehdä henkilökohtaisesti tai valtuutetun edustajan kautta. Edustajan on esitettävä sekä oma henkilöllisyystodistuksensa että ostajan henkilöllisyystodistus.
Petosten estämiseksi pidätämme oikeuden toimittaa lähimpään noutopisteeseen, jossa henkilöllisyystodistus vaaditaan aina noudettaessa. Tämä palvelu ei kuitenkaan aina ole mahdollinen, koska kuljetusliikkeet eivät aina tarjoa tätä vaihtoehtoa. Tällöin toimitamme suoraan ovelle.
Tietoja jos toimituksessa ilmenee viivästyksiä (ilman että olemme ilmoittaneet sinulle Tietoja pidemmästä toimitusajasta) ota meihin yhteyttä osoitteessa info@barista-espresso.se.
3.6 Väärä toimitus:
Tietoja jos saat tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@barista-espresso.se niin autamme sinua palauttamaan tuotteen.
3.7 Kuljetusvauriot:
Tietoja jos huomaat vahinkoa paketissasi, ilmoita siitä välittömästi osoitteeseen info@barista-espresso.se . Suosittelemme, ettet vastaanota vaurioitunutta pakettia, koska sitä ei voida enää jäljittää kuljetusliikkeelle. Tietoja Jos havaitset vaurioita paketin avaamisen jälkeen ja se voidaan liittää kuljetukseen, ota meihin yhteyttä Barista Espresso heti.
3.8 Vastuu:
Emme ota taloudellista vastuuta kuljetusliikkeiden aiheuttamista viivästyksistä.
3.9 Toimituskulujen laskeminen:
Toimituskulut lasketaan paketin painon ja määrän mukaan.
4. Peruutusoikeus, Palautukset ja Vaihdot
4.1 Yleinen tieto Tietoja peruutusoikeudesta ja vaihdoista
Sivustolla barista-espresso.se sinulla on 14 päivän peruutusoikeus ostaessasi verkkokaupastamme. Voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ja saada täyden palautuksen. Tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa — sitä ei saa olla käytetty, mutta se voi olla avattu ja tarkistettu huolellisesti. Tuote on palautettava hyvin pakattuna alkuperäispakkauksessaan, ja on tärkeää, että se saapuu ehjänä. Tässä tapauksessa olet vastuussa siitä, että saamme tuotteen ja palautuskustannusten maksamisesta. Useimmissa tapauksissa voimme järjestää sinulle palautustarran.
Peruutusoikeus ei koske lahjakortteja, kulutustavaroita, elintarvikkeita tai erityisesti asiakkaalle tilattuja tuotteita.
Asiakkaat EU ulkopuolelta: Valitettavasti emme voi tarjota 14 päivän peruutusoikeutta mahdollisten tullikysymysten vuoksi, jotka liittyvät arvonlisäveroon ja tuontiveroihin. Kuitenkin tarjoamme 1 vuoden takuun kaikille tuotteillemme, mutta korjauskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Muille ehdoille ja käytännön palautusmenettelylle, katso osio Palautusmenettely alla. Voit myös palauttaa tuotteen suoraan meille; katso osio Palautusmenettely yksityiskohtia varten.
Voit lukea lisää Tietoja Ruotsin lainsäädännöstä Tietoja etämyynnistä Kuluttajaviraston verkkosivuilta.
Tai lue Tietoja oikeuksistasi EU:n viralliselta sivulta:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Tilauksen peruutus
Tietoja Jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@barista-espresso.se . Tietoja tilauksesi on jo käsitelty ja luovutettu kuljetusyritykselle, joten sen peruminen ei ole enää mahdollista, ja olet velvollinen vastaanottamaan tilauksesi. Tietoja Jos haluat peruuttaa ostoksesi sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tavarasi, sovelletaan normaaleja peruutusoikeus- ja palautuskäytäntöjä. Peruutusoikeus on voimassa siitä päivästä alkaen, kun vastaanotat tilatut tavarat. Lisätietoja Tietoja peruutusoikeudesta, lue kohtaa 4.4.
4.3 Vaihto-oikeus
Sinulla on 14 päivän aikana oikeus vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen verkkokaupassamme. Vaihto-oikeus on voimassa Tietoja kun tuote on alkuperäisessä kunnossa — sitä ei saa olla käytetty, mutta se voi olla avattu ja tarkastettu huolellisesti. Tuote on palautettava hyvin pakattuna alkuperäispakkauksessaan, ja on tärkeää, että se saapuu ehjänä. Tällaisissa tapauksissa olet vastuussa palautuskustannuksista. Tietoja Jos tuote, johon haluat vaihtaa, maksaa enemmän kuin alkuperäinen, veloitamme sinulta erotuksen sekä mahdolliset lisäkuljetuskustannukset. Tietoja Jos uusi tuote maksaa vähemmän kuin alkuperäinen, palautamme erotuksen samalla maksutavalla, jota käytettiin ostohetkellä. Tietoja Jos haluat vaihtaa tavaraasi, ota yhteyttä info@barista-espresso.se saadaksesi apua.
4.4 Peruutusoikeus
Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ilman syytä. Peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut viimeisen tavaran tilauksestasi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@barista-espresso.se saadaksesi apua peruutusoikeudessa.
Kun käytät peruutusoikeuttasi, palautamme kaikki maksusi, mukaan lukien kulut normaalista toimitusvaihtoehdostamme, sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkastaneet sen.
Tietoja Jos tuote ja pakkaus ovat samassa kunnossa kuin lähetimme sen ja tuotetta ei ole käytetty, palautamme sinulle välittömästi koko summan miinus palautuskustannukset Tietoja jos olemme järjestäneet palautuslähetyksen.
Sinun on palautettava tai luovutettava tavarat meille ilman tarpeetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ilmoitit meille Tietoja peruutuksestasi.
Tietoja Jos olet käyttänyt tuotetta ja haluat silti peruuttaa ostoksen, voimme harkita tuotteen palauttamista, mutta tämä voi johtaa arvonalentumiseen, josta olet vastuussa. Tällaiset tapaukset käsitellään yksilöllisesti.
Peruutusoikeus ei koske lahjakortteja, kulutustavaroita, elintarvikkeita ja tuotteita, jotka on tilattu erityisesti asiakasta varten.
Asiakkaat EU ulkopuolella: Valitettavasti emme voi tarjota 14 päivän peruutusoikeutta mahdollisiin tullikysymyksiin liittyen arvonlisäveroon ja tuontiveroihin. Tarjoamme kuitenkin 1 vuoden takuun kaikille tuotteillemme, mutta korjauskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
B2B-asiakkaille Ei koske samaa peruutusoikeutta kuin yksityisasiakkaille. Kuluttajansuojalain mukaan B2B-asiakkailla ei ole mahdollisuutta palauttaa tuotteita pelkästään muuttuneiden mielipiteiden perusteella. Emme hyväksy palautuksia B2B-asiakkailta peruutetuista ostoista Tietoja ellei toisin sovita asiakkaan kanssa.
4.5 Palautusten käsittely asiakaspalvelun kautta
Palautuksia varten sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@barista-espresso.se. Tuotteiden palautus on aina vahvistettava tilausvahvistuksella. Olet vastuussa siitä, että tuotteet saapuvat meille ehjinä, mikä on tärkeää Tietoja jos päätät palauttaa tuotteen muulla tavalla kuin toimituksessa käytettyä menetelmää. Varmista siis, että tuote on hyvin pakattu ja alkuperäispakkauksessaan.
Hyväksytyissä takuuasioissa ja reklamaatioissa Barista ja Espresso kattavat kaikki kulut, mukaan lukien lähetyskulut. Kun käytät peruutusoikeutta, olet vastuussa palautuskustannuksista. Sinulla on myös mahdollisuus palauttaa tuote suoraan yhteen varastoomme Ruotsissa; katso lisätietoja alla.
Palautus ei tule hyväksytyksi ennen kuin Barista ja Espresso ovat tarkastaneet tuotteen. Hyväksytyistä palautuksista ja peruutusoikeuksista palautus tapahtuu samalla maksutavalla, jota käytettiin ostettaessa. Tietoja jos palautus ei hyväksytä tai Tietoja pakettia ei noudeta (luovutuspisteestä), veloitetaan hallinnollinen maksu 350 SEK. Nämä palautukset eivät ole peruutusoikeuden käyttöä.
4.6 Palautusten käsittely varastoomme
Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuote suoraan varastoomme Järna tai johonkin toimittajistamme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@barista-espresso.se. Samat palautusehdot pätevät kuin edellä mainittu - tuotteen on oltava muuttumattomassa kunnossa, alkuperäispakkauksessaan eikä sitä saa olla käytetty.
4.7 Poikkeukset noutamattomille paketeille
Pakettisi pysyy yleensä noutopisteessä 7-14 päivää saapumisen jälkeen, riippuen valitsemastamme kuljetusliikkeestä. Tietoja jos et nouda pakettiasi tämän aikarajan sisällä ja se palautuu meille, veloitamme maksun 350 SEK noutamattomista paketeista.
5. Reklamaatiot ja takuuehdot
5.1 Takuu ja reklamaatiot
Barista ja Espresso tarjoavat sinulle oikeuden takuuseen kaikille tuotteille ja palveluille, jotka ostat meiltä. Takuu on voimassa 1 vuoden siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut tuotteen. Yksityishenkilönä sinua suojaa myös Kuluttajansuojalaki, joka antaa sinulle oikeuden reklamoida 3 vuoden sisällä. Ruotsin kuluttajaoikeus on voimassa Muuten, ja voit lukea lisää Tietoja tästä Kuluttajaviraston verkkosivuilta.
Emme voi tarjota takuuta kulutustavaroille ja elintarvikkeille.
Sinun ei tarvitse koskaan maksaa toimitus- tai palautuskuluja Tietoja, jos tuote osoittautuu virheelliseksi, eikä virhe ole aiheutunut sinusta virheellisellä käsittelyllä. Ennen kuin teet reklamaation, sinun tulee aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@barista-espresso.se jotta voimme ratkaista ongelman parhaalla mahdollisella tavalla (katso lisätietoja yllä Tietoja palautuskäytännöstä). Virhe on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteen.
5.2 Takuuolosuhteet
Takuu Sage-remontoituille espressokoneille kattaa vain toimintaa, ei kosmeettisia käytön jälkiä. Koska Sage-espressokoneemme ovat remontoituja, tarjoamme toimintatakuun 1 vuodeksi siitä päivästä, jolloin vastaanotit tuotteen. Toimintatakuu kattaa virheet kaikissa mekaanisissa ja sähköisissä sisäkomponenteissa, kuten vesipumpuissa, sisäisissä letkuissa, tiivisteissä, näytöissä, höyryputkissa, myllymoottoreissa jne. Takuu ei kata ulkoisia kosmeettisia käytön jälkiä.
Takuu kaikille muille tuotteille, paitsi kulutustavaroille ja elintarvikkeille, kattaa sekä toiminnalliset että kosmeettiset vauriot.
Poikkeukset: Tietoja jos haluat käyttää takuuta ja osoittautuu, että virhe johtui ulkoisista tekijöistä, joita takuu ei kata, olet vastuussa mahdollisista käsittelykuluista. Barista ja Espresso-henkilöstö päättää, Tietoja onko virhe aiheutunut valmistusvirheestä vai ulkoisista tekijöistä sen jälkeen, kun tuote on saavuttanut meidät.
Espressokoneet vaativat säännöllistä kalkinpoistoa, ja Tietoja jos tätä ei tehdä ajoissa tai Tietoja käytetään väärää kalkinpoistoainetta, se voi vahingoittaa koneita. Tietoja virhe johtuu puutteellisesta säännöllisestä puhdistuksesta ja kalkinpoistosta tai väärän kalkinpoistoaineen käytöstä, takuu lakkaa olemasta voimassa.
Tietoja jos kone lähetetään korjattavaksi ja toteamme, että virhe johtui asiakkaan virheellisestä käsittelystä, pidätämme oikeuden veloittaa sekä korjaus- että toimituskulut.
Oikeus reklamoida on voimassa riippumatta siitä, Tietoja onko virhe näkyvä vai piilotettu, niin kauan kuin virhe ei ole aiheutunut tuotteen virheellisestä käytöstä. Tietoja jos tuote on viallinen, Barista ja Espresso on oikeus korjata virhe 6 kuukauden kuluessa. Useimmat korjaukset kuitenkin suoritetaan 2-4 viikon kuluessa. Tietoja jos tämä ei tapahdu, sinulla on oikeus saada korvaava tuote vialliselle tuotteelle. Hyväksyttäville reklamaatioille korvataan asiakkaalle mahdolliset toimituskulut. Reklamaatiot on tehtävä kohtuullisessa ajassa. Reklamaatiot, jotka tehdään 2 kuukauden kuluessa ostosta, katsotaan aina kohtuullisiksi.
B2B-asiakkaille tarjoamme 1 vuoden takuun kaikille tuotteille ostopäivästä alkaen. Takuu kattaa vain virheet, jotka ilmenevät normaalissa käytössä ja olosuhteissa, jotka on määritelty tuotteen käyttöohjeessa.
Reklamaatioiden tai takuuväittämien yhteydessä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Varaamme oikeuden arvioida ja vahvistaa mahdolliset virheet ennen toimenpiteiden toteuttamista. Mahdolliset takuuväittämät käsitellään voimassa olevan lainsäädännön ja näiden kaupankäyntiehtojen mukaisesti.
Huomaa: B2B-asiakkaiden peruutusoikeus on ehdoton eikä sitä voida poiketa, edes tilanteissa, joissa tuote osoittautuu demotuotteeksi ennakkotiedoilla ja kompensaatiotarjouksilla.
Barista ja Espresso sitoutuvat aina noudattamaan Kuluttajariitalautakunnan (ARN) suosituksia.
Asiakkaat EU ulkopuolella (ja Norjassa, Isossa-Britanniassa ja Sveitsissä): Valitettavasti emme voi tarjota 14 päivän palautusoikeutta mahdollisten tullikysymysten vuoksi, jotka liittyvät arvonlisäveroon ja tuontiveroihin. Kuitenkin tarjoamme 1 vuoden takuun kaikille tuotteillemme, mutta korjausten toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.
Hinnat asiakkaille EU ulkopuolella eivät sisällä arvonlisäveroa (ruotsalainen arvonlisävero). Arvonlisävero ja tuontiverot ovat asiakkaan vastuulla ja ne todennäköisesti veloitetaan rajalla.
6. Riidat ja sovellettava laki
6.1 Riitojen ratkaisu ja apu siviilioikeudellisissa asioissa Me Barista ja Espresso toivomme tietenkin, että sinulle asiakkaana ei syntyisi riitoja. Jos tällainen tilanne kuitenkin syntyy, apua voi saada yhteisen EU-alustan kautta riitojen ratkaisemiseksi. Sivusto on erityisesti suunniteltu kuluttajille, jotka voivat vapaasti ostaa Euroopan rajojen yli ja saada apua Tietoja jos jokin menee pieleen. EU:n riidanratkaisusivusto on luotu asiakkaille, jotka ostavat verkossa yritykseltä, joka sijaitsee yhdessä EU-maista ja tuntevat tarvitsevansa apua riidan ratkaisemiseksi. Vieraile http://ec.europa.eu/consumers/odr/ saadaksesi lisätietoja.
Ruotsalaiset asiakkaat voivat kääntyä Kuluttajariitalautakunnan (ARN) puoleen, katso arn.se.
6.2 Riidan sattuessa noudatamme ARN:n päätöstä tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.
6.3 Mahdolliset riidat Tietoja näiden yleisten ehtojen tulkinnasta tai soveltamisesta tulkitaan Ruotsin lain mukaan.
7. Vastuunrajoitus
7.1 Emme ota vastuuta epäsuorista vahingoista, jotka voivat ilmetä tuotteen perusteella. 7.2 Emme hyväksy vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat yrityksen hallinnan ulkopuolisista olosuhteista (force majeure). Tällaisia olosuhteita voivat olla työtaistelut, tulipalot, sodat, viranomaispäätökset, myöhästyneet tai puuttuvat toimitukset toimittajilta. 7.3 Emme myöskään hyväksy vastuuta mahdollisista tuotteiden tai tuotteen ominaisuuksien muutoksista, joita on tehnyt kyseinen toimittaja tai valmistaja, ja muista tekijöistä, jotka ovat hallintamme ulkopuolella. 7.4 Force Majeure Tapahtumat kuten sota, luonnonkatastrofit, työkiistat, viranomaispäätökset, myöhästyneet toimitukset toimittajilta, kalliit olosuhteet ja vastaavat tapahtumat, jotka ovat meidän hallintamme ulkopuolella ja joita ei voitu ennakoida, luokitellaan force majeure -tilanteiksi. Tämä tarkoittaa, että Barista ja Espresso vapautuvat velvoitteistaan täyttää tekemänsä sopimukset.
8. Ilmoitus asiakkaille EU ulkopuolella (ja asiakkaille Norjassa, Sveitsissä ja Isossa-Britanniassa)
Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä ensin ennen kuin teet ostoksen verkkokaupassamme. Valitettavasti emme voi tarjota 14 päivän palautusoikeutta mahdollisten tullikysymysten vuoksi, jotka liittyvät arvonlisäveroon ja tuontiveroihin. Kuitenkin tarjoamme 1 vuoden takuun kaikille tuotteillemme, mutta toimituskulut korjauksista ovat asiakkaan vastuulla.
Hinnamme asiakkaille EU ulkopuolella eivät sisällä arvonlisäveroa (ruotsalainen arvonlisävero). Arvonlisävero ja tuontiverot ovat asiakkaan vastuulla ja ne veloitetaan todennäköisesti rajalla.
Asiakkaat Isossa-Britanniassa: Minimitoimitusarvo on £135. Verkkokauppamme ei laskuta arvonlisäveroa asiakkailta EU ulkopuolella. Tilauksista, jotka ovat alle £135, meidän on perittävä brittiläinen arvonlisävero myynnissä, jota verkkokauppamme ei tällä hetkellä voi tehdä. Arvostamme ymmärrystäsi.
9. Tuotetiedot
Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tällä verkkosivustolla sekä tuotteiden loppuunmyyntiin. Emme takaa, että kuvat vastaavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, sillä värierot voivat ilmetä näytön, valokuvan laadun ja resoluution vuoksi. Pyrimme aina esittämään tuotteet mahdollisimman tarkasti.
10. Muutokset ehtoihin
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Muutokset ehtoihin julkaistaan verkossa verkkosivustolla. Muutettuja ehtoja pidetään hyväksyttyinä tilausten tai verkkosivustolla käynnin yhteydessä.
11. Henkilötiedot ja tietosuoja
Ole hyvä ja katso tietosuojakäytäntömme lisätietoja varten.
12. Auta meitä auttamaan sinua
Tietoja jos sinulla on kysymyksiä Tietoja tarjoamistamme tuotteista verkkosivustollamme, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä ensin ennen kuin teet tilauksen. Näin voimme välttää tuotteiden lähettämisen, jotka eivät välttämättä vastaa odotuksiasi. Auta meitä auttamaan sinua.