Siirry sisältöön

Ostoehdot

Sisällysluettelo

1. Yleistä
2. Tilaa
3. Maksu
4. Toimitus ja toimitus
5. Palautus-, palautus- ja vaihto-oikeus
6. Reklamaatiot ja takuuehdot
7. Henkilötiedot ja luottamuksellisuus
8. Riita-asiat ja lainvalinta
9. Ylivoimainen este
10. Huomio ulkopuolisille asiakkaille EU: 


1. Yleistä

Ostoksilla osoitteessa Barista Ankka Espresso (www.barista-espresso.se) sinun on oltava yli 18-vuotias. Kun tilaat verkkokaupastamme, ostosopimus tehdään, kun maksusi on hyväksytty.

Tietoja käsittelet toisen henkilön henkilötietoja ilman hänen suostumustaan, mikä tarkoittaa taloudellista tai muuta vahinkoa Barista Ankka Espresso, tästä ilmoitetaan poliisille.

Pidätämme oikeuden keskeyttää myynnin

 

2.  Tilaus

2.1 Hinnat on ilmoitettu monissa paikallisissa Euroopan valuutoissa ja sisältävät ALV:n. Ulkokäyttöön EU ilman ALV.

Kun olet suorittanut tilauksesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Löydät kaikki tiedot vahvistuksesta Tietoja tuotteet, hinta, laskutus- ja toimitusosoite.

Jos tilausvahvistuksessa on virhe, sinun tulee välittömästi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@barista-espresso.se.

Jos tavara myydään lopullisesti tai varastossa olevien tuotteiden määrä on laskettu väärin Barista Ankka Espresso oikeus peruuttaa osto ja hyvittää suorittamasi maksut. Tällaisessa tapauksessa otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse selvittääksemme, kuinka tämä voidaan parhaiten ratkaista.

Maksu

Toimituskulut ja mahdolliset hallinnolliset maksut saattavat veloittaa, katso lisätietoja alta. Barista Espresso pidättää oikeuden virheisiin, kuten hintatietoihin, kampanjoihin, alennuskoodeihin tai tuotetietoihin, jotka voivat näkyä verkossa ja myymälässä.

2.2 Maksuvaihtoehdot: 

Käytämme useita maksutapoja, katso alla:

- Pankkikortti, luotto/debit (Visa, Mastercard, Maestro, Amex).
- Paypal
- Apple maksaa
- Google Pay
- Kaupan palkka
- Asia selvä

Tutustu Klarnan käyttöehtoihin.

Tietoja sinulla on kysymyksiä Tietoja maksusi, voit ottaa yhteyttä Klarnan tukeen Klarnan verkkosivuston kautta tai ladata Klarna-sovelluksen. Lisää tietoa Tietoja Klarna löytyy Klarnan verkkosivuilta.

3. Toimitus ja toimitus

Kassalla voit valita kahdesta eri toimitusvaihtoehdosta. Toimitus tai nouto varastossamme. Käytämme Postnordia, DHL:ää, DB Schenkeriä ja UPS:ää. Tilausten nouto voidaan hoitaa henkilökohtaisesti tai kuriiripalvelun kautta. Tarjoajien on esitettävä molempien henkilöllisyystodistukset. 

Normaali toimitusaikamme on 2-4 päivää. HUOMIO! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.

Tietoja toimituksessa saattaa ilmetä viivästyksiä (ilman että ilmoitamme sinulle Tietoja pidempi toimitusaika) ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteeseen: info@barista-espresso.katso.

3.1 Barista Espresso lähettää tavaroita pakettina tai kirjeenä Ruotsin, Norjan ja seuraavien maiden sisällä EU-maat: Belgia, Tanska, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Alankomaat, Viro, Latvia, Liettua, Luxemburg, Slovakia, Espanja, Itävalta, Saksa, Viro, Latvia, Liettua, Luxemburg ja Espanja. Emme ota taloudellista vastuuta edustajien aiheuttamista viivästyksistä.

3.2 Virheellinen toimitus Tietoja saat todennäköisesti tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@barista-espresso.se ja autamme sinua palauttamaan tuotteen.

3.3 Kuljetusvauriot Tietoja huomaat paketissasi vaurioita, sinun on ilmoitettava tästä välittömästi osoitteeseen info@barista-espresso.katso. Suosittelemme, että et nouta vaurioitunutta pakettia, sillä silloin vauriota ei voida enää jäljittää kuljetusliikkeeseen.  Tietoja huomaat vaurion vasta, kun olet avannut pakkauksen ja vahinko on sellainen, että se voidaan liittää kuljetukseen, sinun tulee ottaa yhteyttä edustajaan tehdäksesi vahinkoilmoitus viimeistään 7 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

4. Oikeus peruuttaa, palauttaa ja vaihtaa

4.1 Yleistä Tietoja peruuttamisoikeus ja vaihtooikeus

Päällä barista-espresso.se sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus, kun teet ostoksia verkkokaupassamme. Voit siis palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta ja saada takaisin koko maksamasi summan. Tuotteen on tällöin oltava muuttumattomassa kunnossa - eli sitä ei saa olla käytetty, mutta se on luonnollisesti oltava purettu ja tarkastettu huolellisesti. Tuote tulee palauttaa hyvin pakattuna alkuperäisessä pakkauksessa ja on tärkeää, että tuote saapuu meille ehjänä.  Tämän tyyppisellä palautuksella olet vastuussa siitä, että me vastaanotamme tuotteen, ja olet vastuussa toimitus- ja toimituskuluista.

Peruuttamisoikeus ei ole voimassa Tietoja tuote on käytetty eikä koske lahjakortteja, kulutustavaroita, elintarvikkeita eikä erityisesti sinulle tilattuja tavaroita.

Katso muut ehdot ja palautusten käytännöllinen käsittely alta kohdasta Palautuksen käsittely. Sinulla on myös mahdollisuus palauttaa tuote suoraan meille, katso kohta Palautuksen käsittely.

Voit lukea lisää Tietoja Ruotsin lainsäädäntö Tietoja osta Internetin kautta Ruotsin kuluttajavirastosta.

4.2 Peruutus: Tietoja jos haluat peruuttaa tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian info@barista-espresso.katso. Tietoja tilauksesi on jo käsitelty, tuotetta/tuotteita ei ole enää mahdollista peruuttaa ja olet siksi velvollinen hyväksymään tilauksesi. Tietoja peruutat ostoksesi saatuasi tavarat, normaalit peruutus- ja palautusehdot ovat voimassa. Peruuttamisoikeus on voimassa siitä hetkestä lähtien, kun olet saanut vahvistuksen Tietoja peruuttamisoikeus meiltä Barista Ankka Espresso.

4.3 Vaihtooikeus 14 päivän sisällä onko sinulla oikeus vaihtaa tuotteesi toiseen verkkokaupassamme olevaan tuotteeseen. Muutosoikeus on voimassa Tietoja tuote on muuttumattomassa kunnossa - eli sitä ei saa olla käytetty, mutta se on tietysti oltava purettu ja tarkastettu huolellisesti. Tuote tulee palauttaa hyvin pakattuna alkuperäisessä pakkauksessa ja on tärkeää, että tuote saapuu meille ehjänä. Tämän tyyppisen palautuksen yhteydessä olet vastuussa toimituskuluista. Tietoja vaihdettava tuote maksaa enemmän kuin alkuperäinen tuote, veloitamme erotuksen ja mahdollisesti myös toimituskulut. Tietoja tuote maksaa vähemmän kuin alkuperäinen tuote, veloitamme erotuksen valitsemallasi maksutavalla, kun ostit meiltä verkkokaupastamme. Tietoja haluat vaihtaa tavarasi, voit ottaa yhteyttä info@barista-espresso.Katso ja me autamme sinua.

4.4 Peruuttamisoikeus

Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä syytä ilmoittamatta. Peruutusaika lasketaan päivästä, jolloin vastaanotit tilauksesi viimeisen tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@barista-espresso.Katso ja me autamme sinua.

Kun käytät peruuttamisoikeuttasi, hyvitämme kaikki suorittamasi maksut, mukaan lukien vakiotoimitusvaihtoehdon kustannukset, ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut päätöksestäsi käyttää peruuttamisoikeutta . Käytämme samaa maksutapaa, jota käytit tilauksesi yhteydessä ilman, että sinulle aiheutetaan ylimääräisiä kuluja. Barista Ankka Espresso sinulla on oikeus odottaa palautusta, kunnes olemme vastaanottaneet tavarat samassa kunnossa kuin vastaanotetessasi ne.

Sinun tulee palauttaa tavarat tai luovuttaa ne meille ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa 14 päivän kuluessa päivästä, jona ilmoitit meille Tietoja että halusit käyttää peruuttamisoikeuttasi. Saat meiltä palautuslomakkeen sähköpostitse. Kun käytät peruutusoikeutta, olet vastuussa palautuksesta.

Tietoja olet ehtinyt käyttää tuotettasi ja käyttää peruuttamisoikeutta, tämä voi tarkoittaa tiettyä arvon alenemista omalla kustannuksellasi. Nämä tapaukset käsitellään yksilöllisesti.

B2B-asiakkailla ei ole sama peruuttamisoikeus kuin yksityisasiakkailla. Myyntilain mukaan B2B-asiakkailla ei ole mahdollisuutta palauttaa tavaroita pelkän katumuksen vuoksi. Emme ota B2B-asiakkailta palautuksia katuneiden ostosten vuoksi. 

4.5 Palautusten käsittely asiakaspalvelun kautta

Palatessasi sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@barista-espresso.se saadaksesi palautuskuittia. Tavaran palautus tulee aina vahvistaa tilausvahvistuksessa. Olet vastuussa tuotteista, jotka saapuvat meille vahingoittumattomina, mikä on tärkeää Tietoja haluat palauttaa eri tavalla kuin tavarat toimitettiin. Varmista siksi, että tuote on hyvin pakattu alkuperäisessä pakkauksessa.

Vastaa hyväksytyistä takuutapauksista ja reklamaatioista Barista Ankka Espresso kaikista kuluista, mukaan lukien toimituskulut. Kun käytät peruuttamisoikeutta tai avointa ostoa, olet vastuussa palautuksen toimituksesta. Sinulla on myös mahdollisuus palauttaa tuote meille varastoomme, katso lisätietoja alta.

Palautus hyväksytään vasta Barista Ankka Espresso ovat tarkastaneet kohteen. Hyväksytyn palautuksen ja peruuttamisoikeuden tapauksessa korvaus suoritetaan samalla tavalla kuin maksu suoritettiin. Hyväksymättömästä palautuksesta ja noutamatta jääneestä lähetyksestä (postitoimistossa) veloitetaan 350 kruunun hallintokulu. Näitä palautuksia ei kuitenkaan pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä.

4.6 Palautusten käsittely toimituspisteemme kautta

Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuote meille Järna. Ota yhteyttä asiakaspalveluun info@barista-espresso.katso. Muussa tapauksessa palautuksen hyväksymiselle pätevät samat ehdot kuin yllä, ts. tuote tulee palauttaa muuttumattomana ja alkuperäispakkauksessaan.

4.7 Poikkeukset lunastamattomille paketeille

Pakettisi on normaalisti välittäjällä 7-14 päivää saapumisen jälkeen riippuen valitsemastasi huolitsijasta. Tietoja Jos et nouda pakettia tässä ajassa, paketti palautetaan meille ja veloitamme noutamattomista paketeista 350 SEK.

5. Valitukset ja takuuehdot

5.1 Takuu ja reklamaatiot

Päällä Barista ja Esoressolla sinulla on luonnollisesti takuu kaikille meiltä ostamillesi tavaroille ja palveluille. Takuu on voimassa 1 vuoden tuotteen vastaanottamisesta. Yksityishenkilönä kuulut myös kuluttajanostolain piiriin, mikä tarkoittaa, että sinulla on valitusoikeus 3 vuoden ajan. Muutoin sovelletaan Ruotsin kuluttajalainsäädäntöä, lue lisää Kuluttajavirastosta.

Emme voi antaa takuuta elintarvikkeille ja tarvikkeille.

Sinun ei pitäisi koskaan maksaa toimitus- tai palautuskuluja Tietoja virhe on meidän aiheuttama. Ennen valituksen tekemistä sinun tulee aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, johon voit ottaa yhteyttä info@barista-espresso.katso, jotta voimme korjata virheen parhaalla mahdollisella tavalla (katso lisätietoja yllä Tietoja palautuksen käsittely). Vika tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

5.2 Takuuehdot

Takuu voimassa Sage kunnostetut espressokeittimet koskevat vain espressokeittimiemme toimintaa, eivät kosmeettisia vaurioita tai vastaavia. Koska meidän Sage-espressokeittimet kunnostetaan, annamme 1 vuoden toimintatakuun tuotteen vastaanottamisesta. Toimintatakuu kattaa seuraavat: viat kaikissa mekaanisissa ja sähköisissä sisäosissa, kuten vesipumppu, sisäletkut, tiivisteet, näyttö, höyrytappi, myllyn moottori jne. Takuu ei kata ulkoisia kosmeettisia vaurioita.  Takuu kattaa kaikkien muiden tuotteiden, paitsi elintarvikkeiden ja kulutustarvikkeiden, toiminta- ja kosmeettisten vaurioiden takuun.

Tietoja Jos haluat käyttää takuuasi ja ilmenee, että vika johtuu ulkoisista vaikutuksista, eikä se siksi kuulu takuun piiriin, olet vastuussa mahdollisista käsittelykuluista. Barista ja Espresson työntekijät päättävät ensisijaisesti Tietoja vika johtuu väärin valmistetusta tuotteesta tai ulkoisesta vaikutuksesta sen jälkeen, kun tuote on saapunut sinulle.

Espressokeittimet on puhdistettava säännöllisesti ja Tietoja Jos sitä ei tehdä ajoissa, se voi vahingoittaa koneita.

Tietoja viat johtuvat siitä, että laitetta ei ole puhdistettu ajoissa, se mitätöi takuun.

Tietoja kone lähetetään korjattavaksi ja toteamme, että vika johtuu asiakkaan virheellisestä koneen käsittelystä, pidätämme oikeuden veloittaa sekä korjaus- että toimituskulut.

Valitusoikeus on voimassa riippumatta Tietoja virhe on näkyvissä tai piilossa. Edellytyksenä on kuitenkin, että virheet eivät ole syntyneet tuotteen väärän käytön seurauksena. Tietoja tuote on viallinen Barista Ankka Espresso oikeus korjata virhe 6 kuukauden kuluessa. Tietoja Jos näin ei tapahdu, sinulla on oikeus saada uusi tuote viallisen tuotteen tilalle. Oikean valituksen sattuessa saat asiakkaana korvauksen mahdollisista toimituskuluista. Reklamaatioiden tulee olla perillä kohtuullisessa ajassa. Reklamaatiot, jotka on tehty 2 kuukauden sisällä ostohetkestä, katsotaan aina tehdyksi kohtuullisessa ajassa.

B2B-asiakkaille tarjoamme kaikille tuotteille 1 vuoden takuun ostopäivästä lukien. Takuu koskee vain vikoja, jotka ilmenevät normaalissa käytössä ja tuotteen käyttöoppaassa määritellyissä olosuhteissa. 

Reklamaatio- tai takuuvaatimuksen sattuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Pidätämme oikeuden arvioida ja vahvistaa mahdolliset virheet ennen toimenpiteiden toteuttamista. Kaikki takuuvaatimukset käsitellään voimassa olevan lainsäädännön ja näiden ostoehtojen mukaisesti.

Huomautus: B2B:n peruuttamisoikeus on ehdoton, eikä siitä voi luopua, mukaan lukien tilanteet, joissa tuote osoittautuu demotuotteeksi ennakkotietojen ja hyvitystarjousten kera.

Barista Ankka Espresso sitoutuu aina noudattamaan yleisen valituslautakunnan suosituksia.

Huomautus ulkopuolisille asiakkaille EU

Valitettavasti emme voi noudattaa 14 päivän palautuskäytäntöä mahdollisten tullin arvonlisäveron ja tuontiverojen seurausten vuoksi. Noudatamme kuitenkin yhden vuoden takuuta kaikille tuotteillemme, mutta mahdolliset korjauksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Hintamme ulkopuolisille asiakkaille EU ei sisällä arvonlisäveroa (Ruotsin ALV).
ALV ja tuontiverot ovat asiakkaan vastuulla, joka todennäköisesti veloitetaan rajan ylittäessä.

 

5.3 Ratkaisu ja avunanto yksityisoikeudellisissa asioissa

Olemme päällä Barista Ankka Espresso luonnollisesti toivon, että sinulle asiakkaana ei koskaan synny riitoja. Tietoja mitä todennäköisemmin silti tekisi, on apua koko yhteisen riidanratkaisusivuston läpi pääsemiseen EU. Sivusto on kehitetty erityisesti kuluttajaa varten, jotta he voivat tehdä ostoksia vapaasti yli Euroopan rajojen ja saada apua Tietoja jotain menee pieleen. EU::n riitojenratkaisusivu luodaan sinulle, joka tekee ostoksia verkossa yritykseltä, joka sijaitsee jossakin EUmaissa ja missä tunnet tarvitsevasi apua kiistassa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Reklamaatiot ja takuuehdot

6.1 Vastuun rajoitus

  • Emme ota vastuuta tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista.
  • Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yhtiö ei voi vaikuttaa (Force Majeure).
  • Lisäksi ei oteta vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistämme, joihin voimme vaikuttaa.

6.2 Tuotetiedot

  • Pidätämme oikeuden tämän sivuston kirjoitusvirheisiin ja tuotteiden lopulliseen myyntiin. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkonäön, koska tiettyjä värieroja saattaa esiintyä näytöstä, valokuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina parhaamme esittelemään tuotteet mahdollisimman oikein.

6.3 Muutokset yleisiin ehtoihin

  • Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutettujen ehtojen katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.

7. Henkilötiedot ja luottamuksellisuus

    Katso sivumme Tietoja Tietosuojakäytäntö.

8.   Riita ja lainvalinta

8.1 Mikäli erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kanssa, voit asiakkaana ottaa yhteyttä Allmänna Reklamationsnämndeniin, katso arn.se. Majoitusta varten toisessa EU-maassa kuin Ruotsissa, voit lähettää valituksen verkossa EU- komission foorumi riitojen sovittelua varten, ks

http://ec.europa.eu/consumers/odr

https://www.eccnet.eu/consumer-rights/how-enforce-my-consumer-rights/online-dispute-resolution-platform

8.2 Riitatapauksissa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.

8.3  näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista on tulkittava Ruotsin lain mukaisesti.

9.  Vastuun rajoitus

9.1 Emme ota vastuuta välillisistä vahingoista, jotka voivat johtua tuotteesta.

9.2 Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yritys ei voi vaikuttaa (Force Majeure). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työselkkaus, tulipalo, sota, viranomaisen päätös, toimittajan toimitus vähentynyt tai olematon.

9.3 Lisäksi ei oteta vastuuta mistään muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistämme, joihin emme voi vaikuttaa.

9.4 Tuotetiedot

Pidätämme oikeuden tämän sivuston kirjoitusvirheisiin ja tuotteiden lopulliseen myyntiin. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkonäön, koska tiettyjä värieroja saattaa esiintyä näytöstä, valokuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina parhaamme esittelemään tuotteet mahdollisimman oikein.

9.5 Muutokset yleisiin ehtoihin

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutettujen ehtojen katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.

10. Ylivoimainen este

Sellaiset tapahtumat, kuten sota, luonnonkatastrofit, työtaistelut, hallituksen päätökset, alihankkijoiden toimittamatta jättäminen, kalliit olosuhteet ja vastaavat tapahtumat, jotka eivät ole hallinnassamme ja joita ei voitu ennakoida, katsotaan ylivoimaiseksi esteeksi. Se tarkoittaa, että Barista Espresso vapautuvat velvollisuuksistaan noudattaa tehtyjä sopimuksia.

10.  Huomio ulkopuolisille asiakkaille EU: 

Ota meihin ensin yhteyttä ennen kuin teet ostoksen verkkokaupastamme.

Valitettavasti emme voi noudattaa 14 päivän palautuskäytäntöä mahdollisten tullin arvonlisäveron ja tuontiverojen seurausten vuoksi. Noudatamme kuitenkin yhden vuoden takuuta kaikille tuotteillemme, mutta mahdolliset korjauksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Hintamme ulkopuolisille asiakkaille EU ei sisällä arvonlisäveroa (Ruotsin ALV).
ALV ja tuontiverot ovat asiakkaan vastuulla, joka todennäköisesti veloitetaan rajan ylittäessä.

Peruutetuista tilauksista pidätämme oikeuden veloittaa sinulta korttitapahtumamaksun.

Iso-Britannian asiakkaat:

Tilauksen vähimmäisarvo on 135 €. Myymälämme ei laske ulkopuolisille asiakkaille arvonlisäveroa EU. Alle 135 punnan tilauksista joudumme veloittamaan Ison-Britannian ALV:n myyntipisteessä, eikä verkkokauppamme voi tehdä tätä tällä hetkellä. Arvostamme ymmärrystäsi.

11. Auta meitä auttamaan sinua.

 Tietoja sinulla on kysymyksiä Tietoja tuotteita, joita tarjoamme verkkosivuillamme, ota meihin ensin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä. Tällä tavalla pyrimme välttämään sellaisten tuotteiden lähettämistä sinulle, jotka eivät ole odotettuja. Auta meitä auttamaan sinua.

 

Ostoskärry

Ostoskorisi on tällä hetkellä tyhjä

Osta nyt